Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 23 sierpnia 2017

layout z DUŻYM zdjęciem

Hej!


Obecnie nadaję do Was z Londynu. Udało nam się dość spontanicznie zorganizować wyjazd, więc pewnie gdy to czytacie, odkrywam okolice. Przed samym wyjazdem udało mi się skleić scrapa który przypomina o zeszłorocznym wyjeździe. Takie duże scrapy idealnie sprawdzają się jako przekładki w albumie Project Life :) te które się nie nadają (bo np mają bardzo stare zdjęcie) trzymam na końcu albumu.

Kolejną sprawą jest rozmiar zdjęcia, które wykorzystałam - jest to zdjęcie A4. Ostatnio barrrdzo polubiłam takie ogromne zdjęcia - jeśli dużo się na nim dzieje, nie warto go pomniejszać. I jakie robi wrażenie :)


w dodatku jedyny wykorzystany papier to ten żółty kawałek w paski z kolekcji Lovely Day


Poniżej gruba naklejka - strzałka z kolekcji Crate Paper - Litttle You - wersja dla dziewczynki :) 



Ale miałam tutaj zabawę! Trochę bałam się, że wyjdzie za duży misz-masz, ale końcowy efekt bardzo mi się podoba. Jestem uzależniona od naklejek... 


Zachęcam Was do takich przerywników w Waszych albumach!

Wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)