Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 13 października 2017

Fioletowy debiut w albumie.

 Hej!


Można powiedzieć, że jestem już prawie w połowie roku 2017 jeśli chodzi o uzupełnianie mojego albumu więc działam powoli, ale ciągle posuwam się naprzód. ;)
Tym razem zdecydowałam się na odrobinę szaleństwa ponieważ zdecydowałam, że kolejna strona będzie z akcentem fioletu czego jeszcze nigdy nie robiłam:


Niezmiennie używam koszulek Design A - zdecydowanie najlepiej mi się na nic pracuje i najłatwiej mi do nich dopasować zdjęcia.


Jeśli chodzi zaś o dobór papierów to padło na kolaborację Studia Forty oraz Piątku Trzynastego czyli kolekcję "Moonchild". Szczególnie spodobał mi się papier 03 w cudne nieregularne kropeczki ombre oraz karty do PL z tej samej kolekcji.




Nie mogło też zabraknąć też transparentnych naklejek na folii. Tym razem zdecydowałam się na te z kolekcji "Beautiful" Simple Stories, złote napisy od MAMBI oraz arkusz "Be a dreamer" z kolekcji "Moonchild".



Postawiłam też na kilka naklejek z arkusza "Bloom", który sam w sobie jest przepiękny i bardzo uniwersalny a naklejki z niego wystarczą do dużej ilości prac.




Na koniec dodałam kilka małych akcentów w postaci naklejek i gotowe! ;)





Mam nadzieję, że Wam się podobało!
Buziaki! :*
Nats

Użyte materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)