Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 27 marca 2018

Kwiatowy zawrót głowy.

Hej kochani!


Wiosnę już coraz bardziej widać na zewnątrz także dzisiaj ode mnie kolejna jasna strona z albumu. Co prawda wrześniowa ale klimat dzięki kolekcji "I am" od Simple Stories jest baaaaardzo wiosenny:



Kwiaty to jeden z moich ulubionych motywów więc nie mogło go zabraknąć zwłaszcza, że ta kolekcja jest ich pełna. Szczerze mówiąc bałam się, że będzie ona "odgrzewanym kotletem" ale okazało się, że odświeżona wersja oferuje naprawdę sporo.



Szczególnie udane są naklejki na folii, czyli mój absolutny must have. Piękne czcionki oraz wzory wprost urzekają.



Bardzo spodobał mi się również zestaw z kartami do Project Life. Co prawda karty trzeba przyciąć a brzegi zaokrąglić ale prezentują się obłędnie.






Mojej uwadze nie umknęły też naklejki na folii z innych nowych kolekcji Simple Stories: "Bliss" oraz "Always & Forever" i koniecznie musiałam je mieć bo są bardzo uniwersalne i pasują do niemal wszystkiego. 





Do tego jeszcze wystarczyło dodać trochę die-cutów, naklejek z napisami i strona stworzyła się praktycznie sama.



Uściski! :*

Wykorzystane materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)